Hitting rock bottom and might be there a while: The Official 2019 Miami Dolphins off-season thread

Discussion in 'The Coliseum' started by Samson, Jan 7, 2019.

  1. Sauce Dab

    Sauce Dab Nothing special just lowkey

    Joined:
    Feb 28, 2015
    Messages:
    29,418
    Daps Received:
    144,832
    Reputation:
    10,330
    Coli Cash:
    $288593.00

    Don't be surprised if another DB gets taken real early

     
    Samson dapped this.
  2. intruder v6.1

    intruder v6.1 SOHH Class of 2003 and CASUAL sports fan Supporter

    Joined:
    May 4, 2012
    Messages:
    25,584
    Daps Received:
    47,051
    Reppin:
    Love
    Reputation:
    3,900
    Coli Cash:
    $346050.00

    The NFL bargaining agreement has to address the issue of teams not being able to retain players they drafted because of the cap. It's like you are being punished for drafting well. They should try to find a rule like the NBA where you can always go over the cap to resign a player you drafted.
     
    Last edited: Feb 4, 2019
  3. Da_Eggman

    Da_Eggman Can't trust every face you gotta watch em

    Joined:
    May 1, 2012
    Messages:
    31,670
    Daps Received:
    63,716
    Reppin:
    So-Fla
    Reputation:
    -930
    Coli Cash:
    $1128015.00

    Brian will save us.
     
    Samson, Freddie.Cane and madness dapped this.
  4. Da_Eggman

    Da_Eggman Can't trust every face you gotta watch em

    Joined:
    May 1, 2012
    Messages:
    31,670
    Daps Received:
    63,716
    Reppin:
    So-Fla
    Reputation:
    -930
    Coli Cash:
    $1128015.00



    That face says it all
     
    He Who Posts Well and Freddie.Cane dapped this.
  5. intruder v6.1

    intruder v6.1 SOHH Class of 2003 and CASUAL sports fan Supporter

    Joined:
    May 4, 2012
    Messages:
    25,584
    Daps Received:
    47,051
    Reppin:
    Love
    Reputation:
    3,900
    Coli Cash:
    $346050.00

    What do you mean?

    Says that he's our first black head-coach? :yeshrug:
     
  6. Da_Eggman

    Da_Eggman Can't trust every face you gotta watch em

    Joined:
    May 1, 2012
    Messages:
    31,670
    Daps Received:
    63,716
    Reppin:
    So-Fla
    Reputation:
    -930
    Coli Cash:
    $1128015.00

    Looks very :gucci:
     
  7. Sauce Dab

    Sauce Dab Nothing special just lowkey

    Joined:
    Feb 28, 2015
    Messages:
    29,418
    Daps Received:
    144,832
    Reputation:
    10,330
    Coli Cash:
    $288593.00

     
    Freddie.Cane dapped this.
  8. Sauce Dab

    Sauce Dab Nothing special just lowkey

    Joined:
    Feb 28, 2015
    Messages:
    29,418
    Daps Received:
    144,832
    Reputation:
    10,330
    Coli Cash:
    $288593.00

    Todd Bowles technically was
     
    Freddie.Cane dapped this.
  9. intruder v6.1

    intruder v6.1 SOHH Class of 2003 and CASUAL sports fan Supporter

    Joined:
    May 4, 2012
    Messages:
    25,584
    Daps Received:
    47,051
    Reppin:
    Love
    Reputation:
    3,900
    Coli Cash:
    $346050.00

    interim
     
  10. intruder v6.1

    intruder v6.1 SOHH Class of 2003 and CASUAL sports fan Supporter

    Joined:
    May 4, 2012
    Messages:
    25,584
    Daps Received:
    47,051
    Reppin:
    Love
    Reputation:
    3,900
    Coli Cash:
    $346050.00

    I just watched the press conference.



    He seem like he's not used to being in the limelight and/or speaking to the press or public speaking, period. He's not entertaining like Herman Edwards or anything but then again it's not like he's had much time to prepare for this press conference after the SuperBowl. But from what i understand he's got great leadership pedigree and comes from an organization where leadership and accountability is a premium so we'll see.

    I hear he may bring Jim Caldwell (former Lions HC) will be his assistant head-coach. I like that Ross is letting Grier handle this completely do this his way. May me a tough 2 years to start but if they stick to the plan i think we'll be better for it
     
  11. Sauce Dab

    Sauce Dab Nothing special just lowkey

    Joined:
    Feb 28, 2015
    Messages:
    29,418
    Daps Received:
    144,832
    Reputation:
    10,330
    Coli Cash:
    $288593.00

    We gotta black DC too.
     
    Freddie.Cane dapped this.
  12. Da_Eggman

    Da_Eggman Can't trust every face you gotta watch em

    Joined:
    May 1, 2012
    Messages:
    31,670
    Daps Received:
    63,716
    Reppin:
    So-Fla
    Reputation:
    -930
    Coli Cash:
    $1128015.00

    Defense gonna be nice

    And I’m kinda excited to play NE now
     
  13. SoulController

    SoulController Moderator Staff Member Supporter

    Joined:
    May 1, 2012
    Messages:
    24,841
    Daps Received:
    55,933
    Reppin:
    Almighty Garden State
    Reputation:
    4,780
    Coli Cash:
    $1398493.00

    i like Flores on first impression

    did a hell of a job with that Pats unit, so im eager to see how he uses this secondary talent. Caldwell was a nice get, so was Dorrell as WR coach. the coordinators are unknowns at this point
     
    Samson, Da_Eggman and Freddie.Cane dapped this.
  14. Sauce Dab

    Sauce Dab Nothing special just lowkey

    Joined:
    Feb 28, 2015
    Messages:
    29,418
    Daps Received:
    144,832
    Reputation:
    10,330
    Coli Cash:
    $288593.00

    NE is the least of my worries we beat them basically every year. I wanna see how well coached them team will look with a tanked roster
     
    Freddie.Cane dapped this.
  15. Da_Eggman

    Da_Eggman Can't trust every face you gotta watch em

    Joined:
    May 1, 2012
    Messages:
    31,670
    Daps Received:
    63,716
    Reppin:
    So-Fla
    Reputation:
    -930
    Coli Cash:
    $1128015.00

    Im conflicted I kinda want a complete tank for Tua next season
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice