RennisDeynolds

I am untethered and my rage knows no bounds!
Joined
Feb 2, 2017
Messages
19,600
Reputation
2,540
Daps
55,744
Reppin
Paddys Pub
Nut Quick isn't that good. Also you can see the plastic surgery enhancements in real time across the videos for FNF, Tomorrow2, and Nut Quick lol
 

MrSpook

Pro
Joined
Mar 11, 2022
Messages
804
Reputation
146
Daps
1,977
Favorite tracks on here were the opening track. Like the glimpse of her she gave. That snd unh unh. Solid lil album imo. Sun to keep folks fed and she has a catalog of her own now so the shows can learn these songs and have something fresh to rap along too.

I liked it ngl. I wanna see shawty shine.
 

Playaz Eyez

Veteran
Joined
Sep 2, 2015
Messages
38,383
Reputation
5,165
Daps
111,565
Whoever was in charge of this project needed to do better lol. They had to hurry and put something out.. I get if, but c’mon man.
I actually think they put this out later than they should have. FNF first dropped in April. The Hip Hop Awards this year was back in September. It’s the third week of November now lol.

Her main demo ain’t tryna hear a female 50 :russ:

Not you but majority of current female rap fans want that bad bytch, twerk & stunt type visual.
Her biggest hit is her sounding the female 50 while twerking like a bad bytch.

The mixing/mastering should’ve been better on here. I was listening to King’s Disease III at one volume level, and I had to turn Glorilla’s EP up like 7 notches to match what I was listening to before.
 

Alvin

Superstar
Joined
Dec 16, 2015
Messages
16,850
Reputation
465
Daps
21,563
Idk what y'all listening to but I ran this back 3 times, it's hard as hell, got that gangsta influence in it like la chat, gangsta boo or Mia X. Only song I don't like is Get That Money, everything else is HEAT, mix was it's fine too.
 
Top