LaMelo Ball Pro Career Thread

Discussion in 'The Coliseum' started by C.Holla, Nov 25, 2020.

?

How will Melo fare?

This poll will close on Nov 25, 2021 at 4:02 PM.
  1. Bust

    7.3%
  2. All Star

    42.7%
  3. Superstar

    17.7%
  4. Role Player journeyman

    6.3%
  5. Solid

    26.0%
  1. C.Holla

    C.Holla Captain

    Joined:
    May 5, 2012
    Messages:
    18,704
    Daps Received:
    31,844
    Reppin:
    Wisdom and Common Sense
    Reputation:
    2,210
    Coli Cash:
    $1282.50

    Aight I made one for Buddy Hield . Not an NBA expert but how will he do?What u guys think? My threads usually flop but this one will be fun
     
  2. rbksNgirbauds

    rbksNgirbauds Pistons, Vols, Titans

    Joined:
    Nov 18, 2016
    Messages:
    5,456
    Daps Received:
    26,787
    Reputation:
    470
    Coli Cash:
    $500.00

    Not exactly a revelation, at least not in my opinion, but he’s obviously gonna be a superstar. You can just see it with some prospects man; just can’t teach that sort of natural instinct and feel for the game.
    His fg percentages will raise when he puts on more weight and fills out a bit more
     
    Stringer Cochran and C.Holla dapped this.
  3. C.Holla

    C.Holla Captain

    Joined:
    May 5, 2012
    Messages:
    18,704
    Daps Received:
    31,844
    Reppin:
    Wisdom and Common Sense
    Reputation:
    2,210
    Coli Cash:
    $1282.50

    You think he a 15-10 type?Jason Kidd type.
     
  4. Marcel pro black 510 ados

    Marcel pro black 510 ados Veteran

    Joined:
    Feb 5, 2016
    Messages:
    26,615
    Daps Received:
    76,954
    Reputation:
    -5,490
    Coli Cash:
    $100500.00

    When u say superstar what u mean?

    Like top 5 player in league

    I dont see that

    I can see him at a dame or kyrie level tho

    Top 10

    I think he will be very good

    Height
    Vision
    Finishing ability
    Good at line
    Good mid range floater
    Good enough shooter from 3

    Not athletic but it wont hurt him much

    He will be great
     
  5. Trojan 24

    Trojan 24 Veteran

    Joined:
    Apr 30, 2012
    Messages:
    20,697
    Daps Received:
    76,898
    Reppin:
    Just Win Baby
    Reputation:
    1,820
    Coli Cash:
    $348819.00

    Breh this ain't how you start a player thread, either you claim he'll be a bust or a Super Star then come back in 4/5 years
     
  6. rbksNgirbauds

    rbksNgirbauds Pistons, Vols, Titans

    Joined:
    Nov 18, 2016
    Messages:
    5,456
    Daps Received:
    26,787
    Reputation:
    470
    Coli Cash:
    $500.00

    He sures up his shooting mechanics and I’m genuinely expecting 20+ ppg seasons. He has iso ability
     
    C.Holla dapped this.
  7. C.Holla

    C.Holla Captain

    Joined:
    May 5, 2012
    Messages:
    18,704
    Daps Received:
    31,844
    Reppin:
    Wisdom and Common Sense
    Reputation:
    2,210
    Coli Cash:
    $1282.50

    Nah y'all ain't gonna get me . Been around these parts for a min. I usually stay away from NBA talk I'm more football. Melo has alot of buzz down here in Carolinas so I was curious
     
  8. C.Holla

    C.Holla Captain

    Joined:
    May 5, 2012
    Messages:
    18,704
    Daps Received:
    31,844
    Reppin:
    Wisdom and Common Sense
    Reputation:
    2,210
    Coli Cash:
    $1282.50

    Assist wise what u think?I see it but he is gonna have his moments. The shooting scares me tho
     
  9. C.Holla

    C.Holla Captain

    Joined:
    May 5, 2012
    Messages:
    18,704
    Daps Received:
    31,844
    Reppin:
    Wisdom and Common Sense
    Reputation:
    2,210
    Coli Cash:
    $1282.50

    Superstar all NBA franchise player type . Great assessment of him tho
     
  10. *~bigg~vvvave~*

    *~bigg~vvvave~* C L O N E*0690//////

    Joined:
    Jul 18, 2014
    Messages:
    60,894
    Daps Received:
    167,256
    Reppin:
    uptXwn***///***///
    Reputation:
    12,410
    Coli Cash:
    $250500.00

    ha stay tuned*
     
  11. rbksNgirbauds

    rbksNgirbauds Pistons, Vols, Titans

    Joined:
    Nov 18, 2016
    Messages:
    5,456
    Daps Received:
    26,787
    Reputation:
    470
    Coli Cash:
    $500.00

    He averaging at least 7 out the gate. Probably a career 8.5, 9 assist type of guy. 18- 21 a game. 45% shooting

    But really the sky’s the limit with the kid imo
     
  12. Gil Scott-Heroin

    Gil Scott-Heroin Hall of Fame

    Joined:
    Apr 30, 2012
    Messages:
    62,114
    Daps Received:
    151,722
    Reputation:
    6,680
    Coli Cash:
    $345000.00

    He's got all the makings of becoming a special player. Hornets finally got their franchise piece to build around.
     
  13. C.Holla

    C.Holla Captain

    Joined:
    May 5, 2012
    Messages:
    18,704
    Daps Received:
    31,844
    Reppin:
    Wisdom and Common Sense
    Reputation:
    2,210
    Coli Cash:
    $1282.50

    I can see that :leon: I'm gonna say 20-10 .I can see Jordan bringing best out of him. If his turnover rate is good his rookie season he will be something else.
     
    rbksNgirbauds dapped this.
  14. rbksNgirbauds

    rbksNgirbauds Pistons, Vols, Titans

    Joined:
    Nov 18, 2016
    Messages:
    5,456
    Daps Received:
    26,787
    Reputation:
    470
    Coli Cash:
    $500.00

    Yeah homie had like an almost 3:1 assist turnover ratio in whatever lil league he was playing in. So for all the flair, he’s pretty careful with the rock. Which just speaks to his natural iq as a hooper.

    You a Charlotte fan or something?
     
    C.Holla dapped this.
  15. craigsagersuit

    craigsagersuit All Star

    Joined:
    Dec 16, 2012
    Messages:
    1,987
    Daps Received:
    4,663
    Reppin:
    Los Sandalous
    Reputation:
    330
    Coli Cash:
    $344900.00

    I just want him to fukk around one time for the one time and hit a half court three like he did in chino hills. :blessed:
     
    C.Holla dapped this.

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice