Choose Better Men

Discussion in 'The Locker Room' started by Meh, Jul 5, 2017.

  1. Just Meh

    Just Meh Just me...

    Joined:
    Apr 2, 2015
    Messages:
    27,065
    Daps Received:
    79,810
    Reppin:
    The Southern US
    Reputation:
    5,780
    Coli Cash:
    $200500.00

    How can we tell women to "Choose Better" when so many men are masuerading as "Better Men" and "Selling Hoes the dream"?

    :jbhmm:

    I'm sure alot of these women choose men who they think are Better Men, but these men end up gaming her. Then we blame her for choosing Horrible Men. Why is that?

    :jbhmm:
     
  2. SUAJCS*93*

    SUAJCS*93* Banned

    Joined:
    Nov 20, 2016
    Messages:
    1,885
    Daps Received:
    12,030
    Reputation:
    1,150
    Coli Cash:
    $500.00

    Grown ass women gonna do whatever dumb shyt they wanna do even if they know it's wrong just like grown ass men do.
     
  3. Cel 510 kid ados forever

    Cel 510 kid ados forever Veteran

    Joined:
    Feb 5, 2016
    Messages:
    27,807
    Daps Received:
    82,926
    Reputation:
    -5,620
    Coli Cash:
    $100500.00

    Nah most woman know the dude isn't shyt and they still have a kid by him. U know a guy has criminal record long and doesn't take care of his kids but y'all be so obsessed with the swagger and sex u let him play u while u pass up men who would be better fathers to ur kids. I said it before woman are Terrible decision makers and pickers of men and it shows through ur bd. If u pick a bum as a bd u didn't put ur kid first.

    Talk that Russell Wilson shyt but ur bd is future foh
     
  4. Just Meh

    Just Meh Just me...

    Joined:
    Apr 2, 2015
    Messages:
    27,065
    Daps Received:
    79,810
    Reppin:
    The Southern US
    Reputation:
    5,780
    Coli Cash:
    $200500.00

    But it's not just felons, and all-around scumbags who are getting these women. It's the guy with a good job and a good mouthpiece and a good costume who sells these women The Dream, and then we turn around and act like it's all her fault. We salute the players, and degrade the women who get played. Then when these women turn savage, some men act like there wasn't a series of events that turned her that way.
     
    BeZe411, Ashley Banks, tiff and 18 others dapped this.
  5. Draje

    Draje Superstar

    Joined:
    May 5, 2012
    Messages:
    15,244
    Daps Received:
    54,675
    Reppin:
    NULL
    Reputation:
    3,130
    Coli Cash:
    $343625.00

    Shouldn't you be shytting on those men for impregnating these women and making these decisions too?

    Men aren't terrible decision makers while impregnating and picking these women because they're willing to fukk or attractive? Are these men putting their kids first and shouldn't they be shyt on, just as bad?
     
  6. Bugsmoran

    Bugsmoran Double HipHop O.G.

    Joined:
    May 17, 2012
    Messages:
    15,204
    Daps Received:
    39,067
    Reputation:
    3,130
    Coli Cash:
    $345000.00

    Nah they ain't getting sold a dream

    Like @Marcelrellu said most women know the dude ain't sh!t from the jump
     
  7. Aphrodite

    Aphrodite The Black Venus

    Joined:
    Sep 30, 2014
    Messages:
    36,119
    Daps Received:
    65,435
    Reputation:
    8,480
    Coli Cash:
    $225500.00

    Yup...
     
  8. Tenchi® Ryu™

    Tenchi® Ryu™ Ashtray B!tch

    Joined:
    Nov 17, 2014
    Messages:
    82,193
    Daps Received:
    372,467
    Reppin:
    Chicago - SouthSide - Wild 100s
    Reputation:
    22,940
    Coli Cash:
    $225500.00

    People let attraction take lead when it comes to choosing...that's just the truth.

    And for some women, a huge part of what makes him attractive is his ability to easily draw women with whatever mannerism or visually pleasing aesthetics he got. And that can be any type of nikka, thug, frat, athlete and even a nerd nikka like myself. But I'm under the mindset no one is truly ever "tricked" like some want to cry about, you get signs and people choose to ignore them.

    It's my belief that every major crash left a trail of breadcrumbs. Whether you decide to pay attention to them is up to you.
     
  9. chkmeout

    chkmeout marshawn lynch handshake

    Joined:
    Nov 6, 2012
    Messages:
    5,676
    Daps Received:
    15,426
    Reputation:
    -300
    Coli Cash:
    $156855.00

    Get a bandage for that open wound between your legs :camby:
     
  10. Just Meh

    Just Meh Just me...

    Joined:
    Apr 2, 2015
    Messages:
    27,065
    Daps Received:
    79,810
    Reppin:
    The Southern US
    Reputation:
    5,780
    Coli Cash:
    $200500.00

    But when men get played, alot of times(not all men) act like there were no tall-tell signs that the woman in question was a savage. The term "She tried to trap him" is used all the time. So clearly, there's a large enough group of men who feel that these women "Trap" men, and these men are hardly blamed for their terrible decisions in choosing a mate. While the women who get played seem to get solely blamed for their misfortune. The criticism seems uneven at times....

    :patrice:
     
  11. Cel 510 kid ados forever

    Cel 510 kid ados forever Veteran

    Joined:
    Feb 5, 2016
    Messages:
    27,807
    Daps Received:
    82,926
    Reputation:
    -5,620
    Coli Cash:
    $100500.00


    Those is felons and dusty nikkaz and y'all attracted to those dudes at a high level. The squares aren't doing this to woman or dogging woman those are dusty cats y'all love
     
    Voice of Reason, BroolStories and pop dapped this.
  12. Just Meh

    Just Meh Just me...

    Joined:
    Apr 2, 2015
    Messages:
    27,065
    Daps Received:
    79,810
    Reppin:
    The Southern US
    Reputation:
    5,780
    Coli Cash:
    $200500.00

    Are you implying that I have a vagina? Or that I had a vasectomy?

    :picard:
     
    TheLittleGuy and Fun Sized Psycho dapped this.
  13. Tenchi® Ryu™

    Tenchi® Ryu™ Ashtray B!tch

    Joined:
    Nov 17, 2014
    Messages:
    82,193
    Daps Received:
    372,467
    Reppin:
    Chicago - SouthSide - Wild 100s
    Reputation:
    22,940
    Coli Cash:
    $225500.00

    I'd ask myself what logical explanation did I give myself to validate sharing my time and connectivity with said person. If the top of my list was "she had a phat ass booty", then well....I probably didn't do a great job choosing in the first place.

    But then again, I'm the type of nikka to ghost your ass quick for simple shyt that rubs me the wrong way anyway.
     
  14. Aphrodite

    Aphrodite The Black Venus

    Joined:
    Sep 30, 2014
    Messages:
    36,119
    Daps Received:
    65,435
    Reputation:
    8,480
    Coli Cash:
    $225500.00

    Look at my thread asking the forum about bro code and enabling their boys to cheat....many say they pretend it didn't happen or give alibis when their boys cheat on "good" women.
     
  15. jadillac

    jadillac Veteran

    Joined:
    Apr 30, 2012
    Messages:
    45,808
    Daps Received:
    136,343
    Reputation:
    6,810
    Coli Cash:
    $390958.00

    b/c if dude has multiple kids, smokes all the time, no stable income.....he's not masquerading very well.

    It's not that hard, but women choose to ignore things.
     
    FTBS and satam55 dapped this.

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice