Lil Gangsta vs bigrodthe1 (Round 1) - Vote

Winner?

  • Lil Gangsta

    Votes: 9 21.4%
  • bigrodthe1

    Votes: 33 78.6%

  • Total voters
    42
Status
Not open for further replies.

bigrodthe1

The Kang
Supporter
Joined
May 1, 2012
Messages
11,878
Reputation
1,510
Daps
29,126
Reppin
7mile to SE & Uptown!
Here @cook @Brooklynzson open da poll up


Click link below to hear as the coli censors my soundcloud link

BigRodThe1 Sucks dikk

No homo but we smokin penises
U aint gotta wonder who the genius is
Im right in front of u
And I got the gun tucked too
Wut u gonna do
When my gunna crew
Show up in all black like Will and Tommy do
When shootin movies cept we gon shoot on a fool
If we jus talkin rhymes to tell the honest truth
U finna get ate up like u some kinda food
The aura u give off is of some kinda fruit
Wouldnt be surprised if u done sucked off least a dozen dudes
I kno y they call u bigrodthe1 cuz big rods is ur preference
Im a honey mackin king and u a dikk suckin peasant
Kno ur position
On a scale from 1 to 10 im a 11
U 0.7 go and get some bars from Quentin
I looked thru ur post history
Seems that u like old wrinkly PAWGS
That look like raisins
I hope it dont rain today cuz the roof im raisin
But back to ur old white hoes
Why those
Did black women abuse u as a child and call u ugly
U insecure round girls that look like those in ur family
Damn das fukked up
But answer this slime, please
Why u 50 yr old on a forum havin fights usin smi-leys
U flabby n sick
And u be fappin ur shyt
To some big flappin ass dikks
fukkin some average ass chicks
Plus they white and old at this
Plus on the net u fightin kids
Damn u a loser
I had to abuse ya
U entered dis battle couragious and now prolly wonder y u even came
When u say u a ill spitta prolly mean yo sloppy toppy game
did you start off with we smoking on penises :martin:
what's wrong with you new hip hop cats :comeon:
y'all been listening to too much damn young thug :scusthov:
where are you from breh??? Italy, Australia?? you have a strange accent. :ohhh:
 

Lil Gangsta

Toronto Driftwood Crip
Joined
Jan 6, 2015
Messages
3,214
Reputation
180
Daps
9,489
Reppin
Blue Flag
3 votes for dis flabby n sick ass nikka to 1 for me plz come n explain yall votes plz :beli:

I had way more bars than that nikka. No disrespect to the OG :whoa:
 

Gizza Mayne

Can’t find a job, YOU can rap at least
Supporter
Joined
Apr 7, 2014
Messages
4,320
Reputation
975
Daps
8,412
Reppin
Norcal
Got the OG for switchin flows, talkin dat young thug shyt
WFLk57n.png
we cant vote for that off GP
 

NormanConnors

Detroit/MSU Spartan Life
Joined
May 1, 2012
Messages
25,490
Reputation
3,868
Daps
51,927
Reppin
Detroit
Voted for King Rod earlier (bring it home for the D:salute:), his was crafted better. LG needed a beat. Figured I'd comment on all I voted for to help match the #'s.
 
Status
Not open for further replies.
Top