Official Thread for Math Hoffa's My Expert Opinion Podcast

threattonature

Veteran
Joined
May 1, 2012
Messages
21,514
Reputation
3,357
Daps
67,777


Champs response @27:30. He clears up the stories that Math put out there and tells his side.

Champ looks suspect as hell with how quiet he got soon as he found out Math was in the chat. Whole energy changed. Math gone get baited into crashing out at some point. I'm still confused on why Champ actually left the show. That host was using Champ just to bait Math and as soon as he got Math in the chat just said fukk the interview.
 

RichYung

Superstar
Joined
May 1, 2012
Messages
16,454
Reputation
1,550
Daps
56,100
Reppin
NULL


Champs response @27:30. He clears up the stories that Math put out there and tells his side.

Yo this shyt was comedy lmaoooooooooooo

“You was down in Atlanta……fukkin’ with MOOKS!!!! wiffffff a fukkin’ TRAIN-NEE” :laff:

And Champ’s face when Math popped up was like :whoa:
 

Guvnor

Da Speculative Spectacle®
Joined
Jan 17, 2017
Messages
22,169
Reputation
4,605
Daps
31,647
Reppin
BKLYN
Champ looks suspect as hell with how quiet he got soon as he found out Math was in the chat. Whole energy changed. Math gone get baited into crashing out at some point. I'm still confused on why Champ actually left the show. That host was using Champ just to bait Math and as soon as he got Math in the chat just said fukk the interview.
Lmao he did get quiet but he responded and gave his version of what happened. Also to be fair when that nikka who did the interview started yelling mad loud I would have been quiet too, nikkas too old to be screaming at a phone smh.

Champ left over the whole truck rental incident.
 

theflyest

Veteran
Joined
Jun 17, 2012
Messages
25,306
Reputation
1,320
Daps
64,064
Reppin
NULL
Math gotta stop spamming his channel with all those old interviews. It’s a bad look.

It just gives a low quality vibe. I remember when Gullytv kept recycling his Haitian Jack interview. :mjlol: That ain’t it


Who yall think Math was talking about that came in bummy and had to get him some clothes?
 

FreshAIG

Moderator
Staff member
Poster of the Year
Supporter
Joined
May 1, 2012
Messages
67,171
Reputation
14,333
Daps
288,495
Reppin
Californ-i-a by way of BK
Math gotta stop spamming his channel with all those old interviews. It’s a bad look.

It just gives a low quality vibe. I remember when Gullytv kept recycling his Haitian Jack interview. :mjlol: That ain’t it


Who yall think Math was talking about that came in bummy and had to get him some clothes?
Definitely Hynaken. He still can't dress. Esso looks like he can dress a little.

Hynaken be dressing country as hell.

And he should drop his new interviews. He got a new Joyner Lucas and Dame Dash interview he filmed last week (in the Barbershop).
 

FreshAIG

Moderator
Staff member
Poster of the Year
Supporter
Joined
May 1, 2012
Messages
67,171
Reputation
14,333
Daps
288,495
Reppin
Californ-i-a by way of BK


Finally back up.

They released the full interview in the members section. First hour they talked a lot about the fall out with Sha Money. Joyner’s manger talks a lot doing the interview. I wonder if people will get annoyed by him even though he made a lot of good points.
 

JoelB

All Praise To TMH
Joined
May 1, 2012
Messages
20,130
Reputation
3,450
Daps
70,739
Reppin
PHI 2 ATL


Champs response @27:30. He clears up the stories that Math put out there and tells his side.


I been out the loop...another member of MEO left the platform :damn:? Wtf is going on with Math....aight let me catchup real quick
 
Top