This year Halloween fell on a weekend....

Discussion in 'The Locker Room' started by GetyourWalkonENYCE, Oct 7, 2015.

  1. Xbox One X

    Xbox One X the kufi smacker

    Joined:
    Mar 19, 2014
    Messages:
    4,759
    Daps Received:
    8,338
    Reppin:
    Colifarnia
    Reputation:
    1,510
    Coli Cash:
    $299500.00

    what u gonna be brehs and brehettes?
    I think imma be a blood
    *discuss
    su woo gang
     
  2. mannyrs13

    mannyrs13 Degenerative Gambler Supporter

    Joined:
    May 8, 2012
    Messages:
    28,608
    Daps Received:
    64,724
    Reppin:
    Focusville, USA
    Reputation:
    14,410
    Coli Cash:
    $681390234.00

    You're gonna be a blood for Halloween? Here's how they feel about that. [​IMG]
     
  3. The Burger King

    The Burger King Fast Food Gangsta Poster of the Year

    Joined:
    Dec 20, 2013
    Messages:
    6,464
    Daps Received:
    59,723
    Reppin:
    East Whopper City
    Reputation:
    11,270
    Coli Cash:
    $309500.00

    I'm gonna be **** and scare all of these dikk-pic sharing Coli nikkas. :lolbron:
     
  4. Silkk

    Silkk Life Is Great!

    Joined:
    May 2, 2012
    Messages:
    141,867
    Daps Received:
    341,774
    Reputation:
    14,710
    Coli Cash:
    $15.00

    Pelicans game followed by New Orleans fukkery :blessed:
     
  5. WHIPPEDCream

    WHIPPEDCream ♔Evil Queen.

    Joined:
    Jun 8, 2012
    Messages:
    4,619
    Daps Received:
    7,539
    Reppin:
    The Seven Five
    Reputation:
    -6,860
    Coli Cash:
    $345000.00

    A dominatrix nurse, a dominatrix bunny or buzz lightyear.I originally had my heart set on being Shego but no one knows who she is. :childplease:
     
  6. Kilgore Trout

    Kilgore Trout Banned

    Joined:
    May 2, 2012
    Messages:
    29,666
    Daps Received:
    76,768
    Reppin:
    Alabama
    Reputation:
    -7,660
    Coli Cash:
    $353873.00

    Bet u thought that would get a lot of daps
     
    Psychosis, Sagat, rogue_riezo and 5 others dapped this.
  7. Tenchi® Ryu™

    Tenchi® Ryu™ Ashtray B!tch

    Joined:
    Nov 17, 2014
    Messages:
    81,857
    Daps Received:
    370,464
    Reppin:
    Chicago - SouthSide - Wild 100s
    Reputation:
    22,740
    Coli Cash:
    $225500.00

    Will be in the house by 7pm

    :huhldup:

    Halloween on saturday in Chicago...hell nah. Demonic shyt gonna be poppin.
     
  8. Mr. Jack Napier

    Mr. Jack Napier #MambaForever Supporter

    Joined:
    May 1, 2012
    Messages:
    33,131
    Daps Received:
    118,434
    Reppin:
    The Empire State
    Reputation:
    5,320
    Coli Cash:
    $364530.00

    Not sure, I'll probably meet up with my friends at a bar after work.

    Last year some homo made a pass at me after we left the Halloween parade :scust:, last time I'll go down there.
     
  9. At30wecashout

    At30wecashout Veteran Supporter

    Joined:
    Sep 2, 2014
    Messages:
    29,780
    Daps Received:
    128,071
    Reputation:
    15,793
    Coli Cash:
    $250500.00

    You damn right. Imma see where I can go, cause chicks gonna be on they "This didn't happen,ok?:usure:" steeze.
     
    Meh dapped this.
  10. mannyrs13

    mannyrs13 Degenerative Gambler Supporter

    Joined:
    May 8, 2012
    Messages:
    28,608
    Daps Received:
    64,724
    Reppin:
    Focusville, USA
    Reputation:
    14,410
    Coli Cash:
    $681390234.00

    I got one. That's good enough for me. I'm not looking to be the mvp. :manny:
     
  11. Just Meh

    Just Meh Just me...

    Joined:
    Apr 2, 2015
    Messages:
    26,533
    Daps Received:
    78,367
    Reppin:
    The Southern US
    Reputation:
    5,700
    Coli Cash:
    $200500.00

    Me and Geto Boys was Trick Or Treatin'
     
  12. mannyrs13

    mannyrs13 Degenerative Gambler Supporter

    Joined:
    May 8, 2012
    Messages:
    28,608
    Daps Received:
    64,724
    Reppin:
    Focusville, USA
    Reputation:
    14,410
    Coli Cash:
    $681390234.00

    I googled her. Knew who she was but not the name. I used to watch the show myself before. Maybe I just forgot her name since it's been a long time. Even forgot the boys name. Excellent costume ideas tho.
     
  13. Just Meh

    Just Meh Just me...

    Joined:
    Apr 2, 2015
    Messages:
    26,533
    Daps Received:
    78,367
    Reppin:
    The Southern US
    Reputation:
    5,700
    Coli Cash:
    $200500.00

    Yeah, demonic activity is strongest on that night.
     
  14. I AM WARHOL

    I AM WARHOL Veteran

    Joined:
    Feb 17, 2014
    Messages:
    25,580
    Daps Received:
    107,293
    Reppin:
    Gwinnett
    Reputation:
    4,560
    Coli Cash:
    $15.00

    [​IMG]
     
    Bless't, Sbp, MufasaChoppa and 3 others dapped this.
  15. Xbox One X

    Xbox One X the kufi smacker

    Joined:
    Mar 19, 2014
    Messages:
    4,759
    Daps Received:
    8,338
    Reppin:
    Colifarnia
    Reputation:
    1,510
    Coli Cash:
    $299500.00

    an aids patient?
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
    Dismiss Notice